close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

משתלה גדולה ומגוונת - טיפים לבחירת צמחים למרפסת

מערכת שורשכד תשרי, תשפד09/10/2023

משתלה אייל המרכז לבית ולגינה היא משתלה גדולה ומגוונת הממוקמת במושב ישרש, והיא מציעה מגוון רחב של צמחים ואביזרים לגינה

תגיות:
צילום: freepik

משתלה אייל המרכז לבית ולגינה היא משתלה גדולה ומגוונת הממוקמת במושב ישרש. המשתלה מציעה מגוון רחב של צמחים, עצים, פרחים ועציצים, וכן מוצרים נוספים לבית ולגינה. במשתלה ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרים:

-          עציצים ופרחים עונתיים.
-          עצים ושיחים קטנים.
-          צמחים מטפסים.
-          צמחים עמידים בפני תנאי מזג אוויר קשים כמו שמש או רוח.
-          צמחים בעלי פריחה צבעונית.
-          מגוון רחב של צמחים למרפסת.
-          ציוד היקפי.

צוות המשתלה ישמח לסייע לכם לבחור את הצמחים המתאימים ביותר למרפסת שלכם, בהתאם לגודל המרפסת, כמות השמש והצל וההעדפות האישיות שלכם.


טיפים לבחירת צמחים למרפסת:
-          חשוב לבחור צמחים שיכולים לשרוד בתנאים הייחודיים של המרפסת שלכם. אם המרפסת שלכם חשופה לשמש ישירה, חשוב לבחור צמחים עמידים בפני שמש. אם המרפסת שלכם חשופה לרוח, חשוב לבחור צמחים עמידים ברוח, וכן הלאה.
-          חשוב לבחור צמחים למרפסת בגודל המתאים למרפסת שלכם. אם המרפסת שלכם קטנה, חשוב לבחור צמחים קטנים או עציצים, שיחזיקו מעמד יותר זמן.
-          חשוב לבחור צמחים שישתלבו עם העיצוב של המרפסת שלכם. אם המרפסת שלכם מעוצבת בסגנון מודרני, חשוב לבחור צמחים בעלי מראה מודרני. אם המרפסת שלכם מעוצבת בסגנון כפרי, כדאי לבחור בצמחים בעלי מראה ואופי מסורתיים יותר.

מדוע לבחור בנו?
-          מגוון רחב של צמחים: משתלת אייל מציעה מגוון רחב של צמחים, כך שתוכלו למצוא את הצמחים המושלמים עבורכם. עם הצמחים המוצעים למכירה במשתלה ניתן למנות עציצים ופרחים עונתיים, עצים ושיחים קטנים, צמחים מטפסים, צמחים עמידים בפני שמש ורוח, וצמחים בעלי פריחה צבעונית.

-          צוות מקצועי: הצוות של משתלת אייל ישמח לעזור לכם לבחור את הצמחים המתאימים ביותר עבורכם. הצוות מנוסה ומקצועי, והוא יוכל לספק לכם את כל המידע שאתם צריכים כדי לבחור את הצמחים המתאימים לתנאים של המרפסת שלכם.

-          מחירים נוחים: המחירים במשתלה אייל המרכז לבית ולגינה נוחים לכל כיס. המשתלה מציעה מבצעים והנחות לאורך כל השנה, כך שתוכלו לחסוך כסף ברכישת צמחיה, ציוד היקפי ועוד.

הוסף תגובה
צילום: freepik
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה